Na tej stronie znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Jak długo trwa budowa mieszkań?
Zazwyczaj jest to 12 miesięcy od momentu uzyskania pozwolenia na budowę. Niesprzyjające warunki atmosferyczne, mogą ten okres nieco wydłużyć.
Czy są dostępne jeszcze jakieś mieszkania?
Listę dostępnych mieszkań można zobaczyć pod zakładką dostępne.
https://www.awd-jortis.pl/dostepne
Czy można zobaczyć postęp prac na budowie?
Tak, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się z panem Leszkiem tel. 666 221 984
Gdzie znajdują się wasze inwestycje?
Wszystkie nasze inwestycje zlokalizowane są w Tarnowie Krzyżu.
Osiedle Jesionowe: skrzyżowanie ulic Krzyskiej i Jesionowej
Osiedle Stalowe 2: skrzyżowanie ulic Krzyskiej i Stalowej.
Osiedle Boznańskiej: skrzyżowanie ulic Nowodąbrowskiej i Olgi Boznańskiej.
Siemaszkowej mieszkania: skrzyżowanie ulic Wojciecha Bogusławskiego i Wandy Siemaszkowej.
Czy można wprowadzić zmiany wyglądu zewnętrznego budynków?
Nie, wygląd zewnętrzny budynków nie podlega zmianie. Zachowanie jednolitego wyglądu budynków konieczne jest ze względów estetycznych przyjętej linii architektonicznej. Jedyne odstępstwo, które jest dopuszczalne to okna do poddaszy i zamiana bramy garażowej na okno.
Czy można wprowadzić zmiany wewnątrz budynków?
Tak, zmiany wewnętrzne są dopuszczalne po wcześniejszej konsultacji z odpowiednimi wykonawcami i projektantem. Wszelkie zmiany które planują państwo wprowadzić muszą być zgłoszone w systemie CRM, który został stworzony właśnie do tych celów. Większość zmian wymaga zatwierdzenia ich przez projektanta i związana jest z dodatkowymi kosztami.
CRM - do czego służy?
Panel CRM (z ang. Customer relationship management; Zarządzanie relacjami z klientem) powstał w celu sprawnego komunikowania się z klientami. Główne zadanie tej aplikacji to skuteczne komunikowanie zmian i uwag, między klientem, deweloperem a poszczególnymi podwykonawcami, jakie pojawiają się na kolejnych etapach wykonywanych prac. Wszelkie zmiany, które mają być wprowadzone, na państwa życzenie, muszą być odpowiednio wcześniej zgłoszone za pomocą systemu CRM. Zgłoszenie telefoniczne czy e-mailowe, jakkolwiek dopuszczalne, nie jest wystarczające i wymaga dodatkowego potwierdzenie w CRM. Preferowane jest zgłaszanie wszelkich zmian i uwag bezpośrednio w systemie CRM. Każdy klient otrzymuje unikalny login i hasło ktore umożliwia logowanie się i korzystanie z CRM.
Jak zarezerwować mieszkanie?
Rezerwacja mieszkania jest skuteczna w momencie podpisania umowy i uiszczenia opłaty rezerwacyjnej. Wysokość opłaty rezerwacyjnej jest wyznaczana w zależności od metrażu i ceny mieszkania. Opłata rezerwacyjna zaliczana jest do kosztów zakupu mieszkania. Opłata rezerwacyjna jest zwracana w całości, w przypadku braku zdolności kredytowej i odmowie banku na kredytowanie zakupu mieszkania.
Jak wygląda kupno, finansowanie i płatność za mieszkanie?
Mieszkania sprzedawana są w oparciu o notarialnie podpisywaną umowę deweloperską. Płatności za mieszkanie pobierane są na podstawie wystawianej przez dewelopera faktury proforma, po zakończeniu każdego etapu budowy. Budowa podzielona jest na 6 etapów. Odbiór każdego etapu budowy przez inspektora z banku prowadzącego fundusz powierniczy jest podstawą do wystawienia kolejnej faktury proforma i pobrania raty ustalonej w umowie deweloperskiej. Bez względu na to, czy klient pokrywa koszty budowy ze środków własnych, czy z kredytu bankowego, płatności wyglądają tak samo i uiszczane są etapami po zatwierdzeniu każdego z nich przez inspektora.